* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
Rozwój osobisty: marzenia + pozytywne nastawienie = sukces2008-03-28 13:04:02Człowiek jest tak zmyślnie skonstruowaną istotą, iż ciągle może zdobywać nową wiedzę, doskonalić umiejętności oraz rozwijać swoje pasje. I rzeczywiście wśród nas są z pewnością tacy, o których mówi się, że żyją pełnią życia. To oni mają ochotę poznawać nowe trendy w modzie, w kulturze masowej, to |
![]() |
Certyfikaty Microsoft – podnoszenie kwalifikacji informatyków.2008-03-06 09:58:25
|
|
Praca z urzędów pracy2009-06-25 13:24:52Z sondażu przeprowadzonego przez rynekpracy.pl wynika, iż zaledwie 3.9 % badanych korzysta z urzędów pracy podczas szukania zatrudnienia dla siebie. To skandalicznie mało! |
![]() |
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
![]() |
Szkolenia controlling Webinar Online, Lubelskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.